Oszczędzanie czasu

Tego nie powinieneś robić w pracy

22.01.2011 08:32

obrazek

Spisaliśmy 6 rzeczy, których nie powinno robić się w pracy. Czekamy na wasze opinie, czy zgadzacie się z poniższymi informacjami.

1. Być zbyt zajętym i nie mieć czasu na przerwy.

Będziesz lepszy we wszystkim, jeśli znajdziesz trochę czasu na odpoczynek. Ponadto naukowo udowodniono, że człowiek jest w stanie koncentrować się i pracować na 100%, jeśli robi 5-minutowe przerwy co 90 minut pracy.

2. Natychmiastowe ...

czytaj całość » 0 komentarzy »

Oszczędzanie czasu

Jak wysłać maila

05.09.2011 06:28

obrazek

Jak często do tego dochodzi? Zaczynasz dzień z listą priorytetów, które chcesz zrealizować, ale gdy kończysz pracę, udaje ci się osiągnąć tylko jedno: odpowiedziałeś na większość odebranych e maili.

Wówczas gratulujesz sobie w myślach, choć dokuczliwy głos z tyłu głowy mówi, że tak naprawdę niewiele zrobiłeś. Pamiętaj: e mail nie musi i nie powinien zajmować większości twojego czasu. Przedstawiamy kilka porad, dzięki ...

czytaj całość » 0 komentarzy »

Oszczędzanie czasu

Dużo dzwonisz? Oto 4 ciekawe porady

19.10.2011 11:25

obrazek

Wykonujesz i odbierasz dużo telefonów? Jeżeli zastanawiasz się, jak możesz sprawić, by rozmowy telefoniczne stały się efektywniejsze, mamy dla ciebie 4 ciekawe porady. Niekoniecznie dotyczą samego telefonowania, jednak mają z nim bezpośredni związek.


1. Ceń swój najbardziej produktywny czas


Jeżeli piszesz teksty i najlepiej wychodzi ci to rano, przykładowo od 8 do 10:30, nie odbieraj wtedy niezapowiedzianych telefonów i sam ich nie ...

czytaj całość » 0 komentarzy »

Oszczędzanie czasu

Zasady efektywności w pracy

31.10.2011 09:15

obrazek

Przedstawiamy kilkanaście zasad efektywności w pracy, które opracował David Allen, guru produktywności.

Aby nie przedłużać - poniżej lista poszczególnych zasad. Czy macie pomysł, co mogłoby się znaleźć na miejscu 20?


Efektywność w pracy
 

1. Zamknij wszelkie niedokończone sprawy, niezależnie od tego, czy są to poważne i duże sprawy, czy drobiazgi. Przygotujesz w ten sposób miejsce na nową, świeżą i ...

czytaj całość » 0 komentarzy »

Oszczędzanie czasu

Czy twoje listy do zrobienia nie są za długie?

31.10.2011 09:19

obrazek

Laura Vanderkam, znana dziennikarka z USA, która współpracowała m.in. z USA Today i The Wall Street Journal, opublikowała ciekawe spostrzeżenia związane z listami do zrobienia.

Jak twierdzi, odkryła "mały sekret", kiedy poszła na urlop macierzyński. Okazało się, że był dla niej szokująco produktywny czas. Dlaczego? Ze względu na to, że miała ograniczony czas, stwierdziła że będzie tworzyć także ograniczone listy zadań do zrobienia. ...

czytaj całość » 0 komentarzy »

Oszczędzanie czasu

Czego nie robić w 2012 roku

10.01.2012 02:27

obrazek

Jest wiele rzeczy, które nie są ważne dla twojej kariery zawodowej. Rzeczy te sprawiają, że odczuwasz jedynie iluzję postępu, a tak naprawdę stoisz w miejscu. Przedstawiamy działania, których powinieneś zaprzestać w tym roku.


5 rzeczy



1. Odpowiadać jak przeszkolona małpka

czytaj całość » 0 komentarzy »

Oszczędzanie czasu

Dlaczego podpisy e-mail często irytują użytkowników

27.06.2012 12:50

obrazek

Czy irytują cię sygnatury e-mail, które widujesz u współpracowników lub klientów? Możliwe że jest to nietypowe pytanie. Koniec końców, jak te krótkie podpisy, które widujesz setki razy każdego dnia, mogą wywoływać reakcję emocjonalną? Zwłaszcza negatywną?

W praktyce sygnatury e-mail mogą wywoływać negatywne reakcje i nawet wpłynąć na to, jak będziesz postrzegany przez odbiorców swoich e-maili. " czytaj całość » 0 komentarzy »

Oszczędzanie czasu

Co robić przez ostatnie 15 minut pracy?

01.10.2012 07:41

obrazek

1. Zaktualizuj komputer i oprogramowanie

Przed zakończeniem dnia pracy upewnij się, czy nie trzeba zainstalować jakichś uaktualnień systemowych, czy też nowszych wersji oprogramowania. - Jeśli zaczniesz pracę od instalowania wszelkich aktualizacji, stracisz cenny czas, który mógł zostać przeznaczony na produktywną pracę - radzi ekspert efektywności Andrew Jensen.

Warto zainstalować aktualizacje przed opuszczeniem stanowiska pracy. ...

czytaj całość » 0 komentarzy »