Tego nie powinieneś robić w pracy

2011-01-22

Spisaliśmy 6 rzeczy, których nie powinno robić się w pracy. Czekamy na wasze opinie, czy zgadzacie się z poniższymi informacjami.

1. Być zbyt zajętym i nie mieć czasu na przerwy.

Będziesz lepszy we wszystkim, jeśli znajdziesz trochę czasu na odpoczynek. Ponadto naukowo udowodniono, że człowiek jest w stanie koncentrować się i pracować na 100%, jeśli robi 5-minutowe przerwy co 90 minut pracy.

2. Natychmiastowe odpowiadanie na e-maile.

Jeśli ktoś naprawdę oczekuje, że odpowiesz natychmiast to do ciebie zadzwoni.

3. Udawać, że ratujesz komuś życie.


Jeśli faktycznie ratujesz komuś życie, nie ma sensu by udawać. W przeciwnym razie naprawdę nie musisz traktować swojej pracy TAK poważnie!

4. Pracować niemal na okrągło (włącznie z weekendami).

Twój szef naprawdę aż tak ciebie nie potrzebuje. Nie myśl, że jesteś niezastąpiony i wszystko zrobisz lepiej od innych, bo będziesz pracował nieprzerwanie, a to może się źle skończyć.

5. Narzekać, że zarabiasz za mało.

Ludzie, którzy słuchają twoich narzekań to przecież twoi koledzy z pracy i nic nie mogą z tym zrobić. Jeśli faktycznie możesz coś zrobić aby zarabiać więcej, zrób to. Jeśli nie - przestań narzekać. Trzecia opcja: poszukaj lepiej płatnej pracy.

6. Zapominać o tym, aby czerpać z pracy frajdę.

Niektóre dni mogą być ciężkie i stresujące, ale zawsze warto spróbować znaleźć w nich pozytywy. Twoja praca powinna dawać ci frajdę - w końcu poświęcasz na nią większość część życia. 

Oceń newsa: 00

Komentarze czytelników

Aktualności według kategorii