Dlaczego marketing i PR są ważne dla twojego biznesu

2011-01-25

Niezależnie od tego, jak duża jest twoja firma, powinieneś znać techniki PR i marketingu. Pozwolą rozwinąć twoją działalność i w rezultacie generować coraz większe zyski.

W pierwszym artykule z kategorii "Marketing i reklama" napiszemy o tym, co świadczy o poważnym podejściu firmy do marketingu. Są to:

• atrakcyjne i wiarygodne materiały promocyjne
• znajomość klientów przez firmę i vice versa - firmę przez klientów
• sprawna obsługa zapytań ofertowych
• dobra organizacja przedsiębiorstwa jako całości, dbanie o przyszłość i troska o szczegóły
• elastyczność i reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów

Jakie korzyści z tego wynikają:

• większe prawdopodobieństwo, że firma utrzyma się na rynku
• przewaga nad konkurencją
• zdolność przyciągania i utrzymywania klientów
• zdolność przyciągania lepszych pracowników
• większa szansa na pozycję lidera w danym obszarze rynku
• osiąganie większych zysków

W artykułach z kategorii "Marketing i reklama" będziemy opierać się głównie na tym, co ma do powiedzenia Institute of Public Relations. Członkowie tej organizacji mają doskonałą wiedzę i wieloletnie doświadczenie, dlatego uważamy ją za dobre źródło.




 

Oceń newsa: 01

Komentarze czytelników

Aktualności według kategorii