Facebook Studio - pomysły dla reklamodawców

2011-04-21

Nowa witryna ma umożliwić przedstawicielom branży reklamowej pochwalenie się swoimi osiągnięciami na platformie Facebook, a także być źródłem nowych pomysłów.

Planujecie kampanię reklamową za pomoca strony fanowskiej na Facebooku, ale nie wiecie jak przelać swoje pomysły na realny projekt. W takiej sytuacji z pomocą przychodzą już gotowe projekty, które można podejrzeć i zaczerpnąc z nich inspirację. Jednak w przypadku tak wielkiego organizmu jakim jest Facebook wiele ciekawych realizacji kampanii reklamowych może uciec naszej uwadze. Dlatego też Facebook postanowił przygotować specjalną witrynę Facebook Studio, na której można współdzielić się swoimi pomysłami na promocję wizerunku firmy czy marki.


O swoim nowym serwisie Facebook pisze tak - "Usłyszeliśmy od agencji, marek i społeczności marketingowej, że chcą mieć dostęp do przykładów i bodźców myślowych dla kreacji na Facebooku. Stworzyliśmy tą stronę, aby była ona miejscem służącym inspiracji i zaprezentowania swojej pracy".

 


Gotowe projekty wraz z towarzyszącymi im materiałami wideo i opisem kampanii reklamowej umieszczane są w Galerii serwisu. Mozna je oceniać wykorzystując mechanizm Lubie to. Wybrane w ten sposób najciekawsze projekty umieszczane sa na głównej stronie, co dodatkowo zwiększa ich popularność. W poszukiwaniu konkretnego projektu pomagaja tagi oraz możliwośc wyboru regionu i języka w jakim stworzoną dana stronę na Facebooku. Tak więc Facebook Studio to również dobra metoda na wypromowanie własnej agencji reklamowej.


Na nowej witrynie będzie można także zdobyć wiedzę. W dziale Learning Lab znalazły się pomoce dla marketerów opisujące techniki marketingowe, które można wykorzystać na Facebooku.

 

Źródło: Facebook Studio
 

Oceń newsa: 00

Komentarze czytelników

Aktualności według kategorii